torsdag 23. oktober 2014

Høst i interiøret



Høsten er for lengst kommet og idag pisker regnet mot rutene her hjemme. 
Med en ny årstid melder det seg alltid et behov for litt forandring og
 heldigvis er det ikke så mye som skal til;) Jeg har byttet trekket på sofaen tilbake til
hvitt og noen nye høstlige puter er på plass i sofakroken. Gull er også noe jeg virkelig har falt
for i det siste og jeg synes det gir interiøret det lille ekstra.
Nå trenger jeg bare et pledd som roper høstkos i de rette fargene...:)



 
- Photo by Pernille B. -



Ha en fin oktoberdag! 





4 kommentarer:

idylloghim.blogspot.com sa...

Så utrolig lekkert det var i stua di:)
Nydelige puter!! :) Likte så godt denne ku-puta..hi hi...tøff den er!
Kjempefint og lyst. her kunne jeg ha trivdes. Ha en fin dag! Klem Ann Elin

Unknown sa...

Er så lekkert i stuen deres!!
Elsker også den høstlige sjarmen ♥
Gull er lekkert!

Anonym sa...

Så fint :)
Har et spørsmål til deg - sofaen er Karlstad ja? Når du skifter trekk, må du skru av armlenene da?? Skulle ha vasket mitt trekk nemlig, men ser ut som jeg må skru av armlenene da? Det er jo litt tungvint ... :/ Liker forøvrig sofen veldig godt - så enkel og fin i formen, og god å sitte i :))

Sweet Chili . sa...

Hei:)

Så hyggelig at du liker stuen vår. Når jeg bytter trekk må jeg løse på armlenene dessverre, men jeg løsner bare skruene litt og "skyver" armlenene 8-10 cm ut slik at jeg kommer til og får festet borrelåsene på trekket.

Lykke til!

Mvh, Pernille