mandag 18. august 2014

Den rette gråe fargen

  - Foto: Pernille B. -

Jeg har lenge vært på jakt etter oppbevaringskurver / bokser på barnerommet.
Men de måtte selvfølgelig ha den riktige gråe fargen og ikke minst passe inn i bokhyllen;)
Etter noen måneders leting fant jeg disse på Bohus som var midt i blinken.
Nå rommer de Playmo, Lego og lekemat og det er enkelt å finne frem for store og små.
"Perfekto" med andre ord! ;) 



Og her serveres det både cappuccino, småkaker og lekes butikk:) 


Fin mandag!

5 kommentarer:

Unknown sa...

Så fint rom:)
Og fine kasser, er så kjekt og finne det man leter etter:))

Ha en fin dag!

Precious Home sa...

Fine barnerommet!
Ikke alltid like lett å finne det man ser for seg, noen ganger må jeg ty til å lage selv;)

Ha en fin dag!

Anonym sa...

kan jeg spørre hvor hylla er fra😊 Fin fredagskveld!

sissel

Anonym sa...

el reolen mente jeg🙈

Sweet Chili . sa...

Hei

Reolen er fra Skeidar. :)

Mvh, Pernille