søndag 11. desember 2011

Kaniner og nisse til bords



Ikke lett å ta bilder mot et vindu for en amatørfotograf, men her er det i vært fall juldekket bord til både sultne nisser og kaniner:)




I julen er det ekte porselenservice som gjelder for kosebamsene:) Serviset har jeg blogget om tidligere og jeg hadde det selv som liten jente. Godt brukt, men utrolig nok like helt. Vi får se hvor lenge det varer;)




Nissejenta fra Maileg er antakeligvis det eneste røde på julerommet til Emilie. Her inne går det som nevnt tidligere i joooosa! :)




Jeg har sansen for papirstjerner og spesielt de som er brettet på denne måten. Søt eller hva? :) 




Litt realitetsblogging på slutten. Kaninene fikk maks 2 minutter til bords, Minni Mus i bil har inntatt kaffebordet og porselens serviset er reddet opp i høyden;) 


Ha en fin ny uke alle sammen! 


Klem, Pernille 



18 kommentarer:

Rene Linjer sa...

Så koselig med juleselskap, og for en herlig liten frøken. Veldig fan av de stjernene jeg også. Forsøkte meg på noen i fjor, men ga opp litt fort tror jeg. Må nok prøve igjen i år. Ha en fin uke, kjære du.

Lindas Lille Leilighet sa...

Så fint! Soverommet er en rosadrøm:D Og Mailegkaninene er jo sååå søte!

Klem

Roser og Patina sa...

Sååå koselig på rommet til jenta di! Kjempenydelig interiør:) Og Maileg nisser og kosedyr er bare helt utrolig flotte! Herlig det siste bilde:) God ny uke til deg. Klem Ellen.

Unknown sa...

Herlige bilder ♥
Så kos med så mange venner til lunsj, hihi;)

Ha en finfin dag!

Klem Line

Jane sa...

Så koselig teselskap :) Du har gjort det så utrolig koselig på rommet til jenta di.

Ønsker deg en flott start på uken
klem Jane

Elisabeth sa...

Heldige lille jenta di!
..nydelig rom har hun, og du har gjort det så fint
der til jul : )
Så koselig at hun kan få glede av leker du
hadde som liten!
..har du brettet papirstjernen selv? Den er kjempefin! Men det ser så vanskelig ut å gjøre
selv!
Fin mandag til deg,
KLEM

Katrine sa...

Så koselig! Et nydelig jenterom til en liten prinsesse! -og herlig med porselensservice også for små nisser, kaniner og jenter.

Flotte, glade bilder!

Ha en god ukesstart! :))

Anette Willemine sa...

Herlige bilder fra et supersøtt jenterom. Her må jo bare Emilie trives!!

Håper du nyter adventstiden med dine!

Ha en fin ny dag!


AW

Caroline sa...

Så utrolig nydelig det er på datteren din siott rom i jula!!! Kunne ønske gutten min hadde vært så heldig å ha det så ryddig og ordentlig. Må bli flinkere å rydde der kjenner jeg...Superfine bilder. Klem

Fabelaktig sa...

Koseligste teselskapet jeg har sett på leenge :) Vakkert vakkert!

Ønsker deg og dine en fabelaktig ukesstart, håper dere får tid til litt førjulskos :) Jeg har siste innspurt på jobb, men det roer seg vel ned etterhvert tenker jeg/ håper jeg.

Stor klem fra Maia
Nala logrer og sender våte nesesuss!

Marlene sa...

For et herlig barnerom med mye råååsa og duse fine farger. Likte bloggen din kjempegodt og legger meg glatt til som følger! :) Gleder meg til å komme tilbake allerede.

Klem :)

macMatre sa...

Så utrolig fint og koselig!
Slik har vi det også om dagene, sitter rundt bordet på snuppas rom og "spiser" heklemuffins og jeg blir matet med skeier og øser fra lekekjøkkenet.
Utrolig fascinerende hvor tidlig de begynner å leke slik!

BTW: Vi har lik sprikelseng, dukkeseng, lekehus, barnebord og stoler :)

Nydelig rosa papirstjerne!

God klem til deg!

tonje boganes sa...

Så flott på rommet hennes! Likte stjerna og den søte engelen i rødhvitt mønster! Flotte bilder!
Ønsker deg en god kveld
Klem

Karlotte sa...

Så nydelig rom hun har lille frøkenen! Likte det lille juletreet så utrolig godt. Har planer om at barna skal få juletre på rommet til jul også. De deler for øyeblikket Ludvigsen sitt rom mens vi rennoverer resten av 2 etg. Gleder meg til Lillekarlotten sitt nye rom blir ferdig og klar for innredning. Mye inspirasjon å hente her iallefall!!

Fortsatt god adventstid til deg og dine, klem klem

Villa Minde sa...

Så nydelig - dåån!! Ønsker deg og dine fortsatt fine førjulsdager! Klem fra meg

Anne sa...

Så herlig :) Elsker maileg-kaninene! Emmagullet har flere på rommet sitt, og jammen klarte mammaen ikke å la vær å kjøpe enda en til til henne til jul ;) Barnerommet er bare så utrolig nydelig! Et skikkelig prinsesserom :)

Ha en herlig førjulstid! :)
Klem Anne

Myke minutter sa...

Utrolig søtt! :) Vi har samme møbler på storesøsters rom, de er kjempefine! Håper din lille prinsesse er helt frisk igjen og at dere har en finfin adventstid :) Klemmer

Min lille interiør og hverdags dagbok sa...

Så herlig:)
Ønsker deg en fin førjulstid ♥
-Beate-