Pages

fredag 7. desember 2012

Repeat fra i fjor




Julekalenderen er kommet på plass igjen, akkurat slik den var i fjor. Til og med det samme innpakningspapiret har jeg brukt. Rødt og rosa er så fint sammen! I år er det små overrraskelser på hverdagene i pakkene og en litt større pakke hver søndag:)  Du kan lese mer om hvordan jeg laget det enkle adventskalenderen her . Maileg nissen er ny av året og jeg falt før den søte strikkevesten han hadde på seg. Nå farter han litt rundt omkring i huset ettersom lillemor synes det er stor stas å leke med han. 





Ønsker deg en fin fredag! 

Klem fra Pernille


2 kommentarer:

Har en drøm... sa...

Så utrolig søt den er ♥
Tipper lille snuppa er storfornøyd ja:))

Ha en fin adventshelg Pernille:))

Hanne Mette sa...

Helt greit med repeat fra i fjor når ideen er så god. :) Jeg fornyer meg ikke så veldig når det kommer til pakkekalenderen jeg heller. Tradisjon er tradisjon. ;)
Fortsatt fin fredag.
Klem